Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

ΚΟΤΖΙΑ Ή ΖΑΠΕΙΟ....ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ!




Τι άλλο θα ακούσουν τα όμορφα και καλοσχηματισμένα αυτάκια μου Παναγία μου! Αυτό δεν είναι επικαιρότητα...είναι κόλαφος!
Σήμερα λέει μιλούσαν σε ξεχωριστές πλατείες, οι δυο υποψήφιοι για την ηγεσία της ΝΔ. Η Ντόρα η...εξερευνήτρια είχα πιάσει την πλατεία Κοτζιά και ο Αντώνης ο βαρκάρης ο σερέτης το Ζάππειο...Εκείνη ήθελε να είναι κοντά στα NOTOS GALLERIES για τα Χριστουγεννιάτικά ψώνια της και ο άλλος κοντά στην Αίγλη για να πιεί, 5,6...7,8 καφέδες να στανιάρει από την καταδίωξη του θρόνου. Κατά τα άλλα το κόμμα έχει πήξει από ενότητα. Και όχι εγώ θα φέρω τον εκσυγχρονισμό, και όχι εγω είμαι η εγγύηση για τη Νίκη (την Κάρτσωνα;). Και όποιος και να βγει θα τον στηρίξουμε - με οδοντογλυφίδες φαντάζομαι...Και επι τη ευκαιρία θα ήθελα να παρακαλέσω θερμά την Ντόρα να σταματήσει να μου στέλνει SMS. Εάν μάθω ποιός της έδωσε το κινητό μου θα τον καταραστώ να του κάνει ποδαρικό κάθε Πρωτοχρονιά ο Μητσότάκης. Δεν ανήκω μανταμ στην παράταξή σας, και ο Θεός να την κάνει...Είμαι αλλού δοσμένη. Και τι βιολί είναι αυτό οι υποψήφιοι για την αρχηγία κομμάτων να πιάνουν τις ρούγες και τα στενα λες και έχουμε εθνικές εκλογές. Θέλουνε λέει να εκλεγούν από τη βάση. Ποιά βάση...τη βάση δεδομένων; Αυτή στη χημεία που κάνει παρέα με τα οξέα και τα άλατα; Τη βάση αυτή που λέμε foundation και απλώνεται στο δέρμα πριν από το μακιγιάζ, για τέλειο αποτέλεσμα; Για όνομα Πετρούλα!!! Είπαμε να είμαστε δημοκρατικοί, εδώ όμως μιλάμε για χειμερινό καρναβάλι. Την Κυριακή, λέει, θα πάει αυτη η ριμάδα η βάση να ψηφίσει, με βασικό κριτήριο, φαντάζομαι, με τα λίγα γράμματα που ξέρω: "ποιός θα μπορέσει να μας ξανακάνει κυβέρνηση". Λοιπόν, μην χαλάσετε την Κυριακή σας. Καθίστε σπιτάκι σας. Δείτε τη Γερμανού (10-1) πιείτε τα καπουτσίνα σας και αφήστε τις ψηφοφορίες κατα μέρους. Αυτός που θα μπορέσει να σας ξανακάνει κυβέρνηση θα πρέπει σήμερα να είναι μάξιμουμ...10 χρονών....για να είναι καμια 40ρια ετών σε 30 χρόνια - καλά στα μαθηματικά δεν πιάνομαι. ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙΤΕ! Οπότε μέχρι τότες η Ντόρα θα αποτελεί τέφρα ατάκτως ερημένη πάνω από τη Λεβεντογέννα Κρήτη και ο Αντωνάκης, κόκκαλα για σούπα στα τιμημένα χώματα της Μεσσηνίας! Για ξανασκεφτείτε το, αξίζει να σηκωθείτε από καρέκλες, καναπέδες, μπερζέρες, πουφ και σκαμπό για να ρίξετε την ψήφο σας στον ...Ιορδάνη Βρόντο; Θα μου πείτε είναι και ο Ψωμιάδης, που όσο να το πεις είναι μια ασφαλιστική δικλείδα για την ενότητα του κόμματος. Αφού σε εκείνο το φοβερό συνέδριο που έκαναν, όταν κάλεσε on stage την Ντόρα και τον ...Τόνη, μόνο που δεν τους παρότρυνε να πλακωθούνε στα γλωσσόφιλα. Και ήταν βέβαια εμφανής η ζέση μεταξυ των δύο. Εκείνη τον κοίταζε με λαγνεία και εκείνος με απαράμιλλο πόθο. Πώς κρατηθήκανε και δεν το κάνανε εκει μέσα red district sex show, ένας Θεός το ξέρει. Αυτό που είμαι σίγουρη όμως, είναι ότι ο Κωστάκης μήτε που θα πλησιάσει τις κάλπες. Τώρα που έχει στα χέρια του το FIFA 2010 για PS 3, σιγά μην ξεκουνηθεί από τη γραφική Ραφήνα για να ψηφίσει τον τρυποκάρυδο Ντόρα,που του ροκάνιζε την καρέκλα ζγα-ζγα και τον άχρωμο...Τόνη. Γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχει μπει στη διαδικασία της προσθαφαίρεσης για το αν θα προλάβουν οι δύο υποψήφιοι να διατελέσουν ποτέ Πρωθυπουργοί της χώρα λόγω ηλικίας. ΄Εγκυρες, δε, πηγές αναφέρουν ότι του έχει χαλάσει το κομπιουτεράκι και ο άσπλαχνος ο γιος του δεν του δίνει τα ξυλάκια της αριθμητικής να κάνει την...πράξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου