Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

ΕΝΑ ΓΙΑΤΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!




Εγώ ανέμελη με απλό σύνολο οικιακής χρήσης, όλο κεντημένο παγιέτα και με μια ιδέα γούνας, ξεκουράζω το καταπονημένο από τα SPA κορμί μου επι του καναπέως. Διαβάζω μια νουβέλα ερωτικού χαρακτήρος αλλά με κοινωνικάς προεκτάσεις και έχω αφεθεί στη διήγηση ονειροπόλα και αγνή. Ξάφνου το καλοσχηματισμένο μου αυτί, παρά τις ταλαιπωρίες από τις αλεπάλληλες ωτίτιδες, ακούει τα ανήκουστα από τον τηλεοπτικό μου δέκτη... Που ζούσα, Θέε μου, η δύσμοιρη τόσα χρόνια; Ποιό σκοτάδι ειχε αλώσει την παιδική μου ψυχή; Ποιες συκοφαντίες είχαν σαγηνεύσει την αθώα μου καρδούλα; Άκουγα από εδω και από εκεί: "μεγαλογιατρός ο Αποτέτοιος, πολλά λεφτά", "καλοπιασμένος ο Αποκείνος με ιατρείο στο Κολωνάκι..." Που να τρέξω, τώρα, για να συγχωρεθώ η ιερόσυλη; Φέρτε μου ένα GPS να δω που πέφτει η Καστάλια, να πέσω να εξαγνιστώ για τις αμαρτίες μου. Που κλέφτες τους ανέβαζα, αγιογδύτες του κατεβαζα...τους άμοιρους ανθρώπους.Και να που τώρα η ζωή (όχι η Λάσκαρη ή άλλη) έρχεται να με βγάλει από το πέπλο που ήμανε βυθισμένη. Ανθρακες ο θησαυρός, φίλοι μου. Ποια ιατρεία στο Κολωνάκι και ποια φακελάκια...Τόσα χρόνια οι άνθρωποπι θυσιάζονται στο βωμο της ιατρικής επιστήμης τρώγοντας ελιές θρούμπες και στουμπηχτά κρεμμύδια και εμείς, εμείς οι ακατανόμαστοι, τους σούρνουμε τα εξ' αμάξοις!!! Θα πάω με τα γόνατα Ρίο-Αντίρροιο να συγχωρεθώ που πίστευα όλα αυτα τα απίστευα για τους Σωματοφύλακες της υγείας, για τους Ρομπεν της ασθένειας. Είχα και αυτή τη λανθασμένη εντύπωση ότι το Κολωνάκι είναι χάϊ περιοχή. Αλλα να μου πεις, το λέει μαντάμ και η λέξη (ΜΑΝΤΑΜ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ!)...Κο-λω-νά-κι. Μικρό, τύπου μακέτα. Αν ήτανε τιποτις μεγαλεπήβολο θα λεγόταν...Κολωνάρα!!! Καλός κόσμος σου λέει και λεφτάδες. Πούντοι , που ήταν όλοι αυτοί όταν οι υπηρέτες του Ιπποκράτη, έβλεπαν παραισθήσεις από την πείνα; Αγνωμονες άνθρωποι! Και επειδή ως γνωστόν πενία τέχνας κατεργάζεται, οι πτωχοί πλην όμως τίμιοι γιατροί το έριξαν στις πορνοταινίες, προκειμένου να καλύψουν τα έξοδα για Betadine, κωλοβυθόμετρα και σπιράλ. Καμια δουλειά δεν είναι ντροπή, φίλοι μου. Ασε που τι κάνανε οι άνθρωποι; Τον εαυτό τους ενσάρκωσαν. Παίξαν το γιατρό με τας νοσοκόμας. Και να το "ΚΑΡΦΩΣΕ ΜΟΥ ΤΟΝ... ΟΡΟ", και άντε το "ΜΠΗΞΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ...ΚΑΘΕΤΗΡΑ", και πάρε το "ΑΛΛΑΞΕ ΜΟΥ ΤΗ ...ΒΑΛΒΙΔΑ", το Bollywood, ήταν Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης μπροστά τους. Τι να κάνουν, όμως, οι επιστήμονες, η ανέχεια τους έκανε να ακολουθήσουν το ρητό "πηδάτε γιατί χανόμαστε..." Και μπράβο τους. Αυτό θα πει αξιοπρέπεια. Ούτε να υποχρεωθούν σε υπουργούς, ούτε να βγουν στις Λαμπίρες, ούτε ραδιομαραθώνιοι! Σεμνά και ταπεινά. Σε ένα απλό σκηνικό θαλάμου νοσοκομείου, με τα δικά τους απλά και τιμημενα ρούχα εργασίας, έστησαν μια επιχείρηση...απόγνωσης! Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να στηρίξουμε τους γιατρούς που διατηρούν γραφεία στα υγρά καταγώγια του Κολωνακίου η φιλανθρωπικη οργάνωση ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ (MEDECINS DU ...COL) οργανώνει ένα gala αγάπης όπου θα δημοπρατηθούν εργαλεία και ρούχα που χρησιμοποιήθηκαν για τις επικες ταινίες ιατρικού πορνό .Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα μοιραστούν με ακριβοδίκαιο τρόπο στους συνανθρώπους μας, που έφαγαν τα χρόνια τους στα θρανιά και τώρα δεν τους έχει μείνει τίποτα άλλο να φάνε. Για τους Internet maniacs η δημοπρασία θα γίνει και on line στις 31 Φεβρουαρίου στο www.poorsexydoctors.com. Τα αντικείμενα που θα εγκαινιάσουν αυτό τον μαραθώνιο ανθρωπιάς θα είναι: 1) Δονητής 3 ταχυτήτων (και με όπισθεν) με κρυφό φωτισμό για περισσότερο αίσθημα, από την ταινία "ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ...ΑΝΑΝΗΨΩ", 2)Ακτινογραφία κόκκυγκα της Προϊσταμένης ουρολογικού, από την ταινία "ΟΥΡΑ, ΟΥΡΑ, ΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΠΑΛΙΟΧΑΜΟΥΡΑ" 3)Προσθετικό ισχίο όλο πλαστικό, με σκάλισμα Rococo, από την ταινία "ΤΟ ΞΕΓΟΦΙΑΣΜΑ ΜΙΑΣ ΠΑΡΘΕΝΑΣ". Και last but not least, το... σπιράλ της Διευθύντριας του Γυναικολογικού, που πρωταγωνιστούσε στο σοφιστικέ πορνό ντοκυμαντέρ, έλληνοκαναδικής παραγωγής "ΧΛΑΜΥΔΙΑ & ΤΡΙΧΟΜΟΝΑΔΕΣ: ΟΣΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ". Για την ασφαλέστερη συναλλαγή σας προτιμήστε την πληρωμη μέσω... Πέη Παλ. Ας στηρίξουμΕ αυτούς που στηρίζουν την υγεία μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου