Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΤΟ...ΜΑΞΙΜΟΥ

Κύριε Μποτρίνι μου καλημέρα σας.
Με λένε Κώστα και στην κατασταλαγμένη πλέον ηλικία των 50 ετών αποφάσισα να εργαστώ. Στην αρχή δυσκολεύτηκα να προσανατολιστώ επαγγελματικά γιατί από το πολύ PS2 δεν είχα ανακαλύψει τα ταλέντα μου. Μετά από ....2ωρη σκέψη αποφάσισα να ασχοληθώ με το ...μαγείρεμα και συγκεκριμένα με το χώρο της εστίασης.
Το πρόβλημα ήταν ότι δεν είχα τους πόρους να πραγματοποιήσω μια τέτοια επένδυση. Όμως μέσω του ομίλου ΝD πήρα μια ...λαϊκή επιταγή και έτσι άνοιξα ένα trendy restaurant με κουζίνα....(con)fusion. Το εστιατόριο μου, το οποίο ονόμασα ΜΑΞΙΜΟΥ, είναι επανδρωμένο με το enfant gate της τοπικής γαστρονομίας. Κατά καιρούς έχουν περάσει πολλοί σεφ: ο κ. Πολύδωρας με ειδικότητα...όλα στα κάρβουνα, ο κ. Αλογοσκούφης μοναδικός στην ...αφαιρετική κουζίνα, η κ. Πετραλιά για κοκτέηλ με...ομπρελίτσες, η κ. Ντόρα για ....διεθνή κουζίνα με κρητικές επιρροές, ο κ. Αβραμόπουλος με ειδικότητα στη υγιεινή διατροφή, ο κ. Σπηλιωτόπουλος υπεύθυνος παιδικών menu, και...πάει λέγοντας!
Τα τελευταία 5 χρόνια που διατηρώ το ΜΑΞΙΜΟΥ δυσκολεύομαι ελαφρά (προς το θεόχοντρο) να συντονίσω τη κουζίνα. Οι πελάτες είναι έξαλλοι. Από τότε δε, που έβαλα στο ταμείο τον Παπαθανασίου διακρίνω μια δυσφορία - ή από φασολάκια ή από γαρδούμπα!
Για να μην σας πω που όλες οι συσκευές μου μάρκας SIEMENS αδυνατούν πλέον να ανταποκριθούν στις αναγκες του κοινού. Πήραμε τηλ. τον υπεύθυνο service , κ. Χριστοφοράκο αλλά μέχρι στιγμής δεν ήρθε να μας, ανοίξ....συγγνώμη, να μας φτιάξει τα μάτια της κουζίνας και έχουμε... κατακαεί. Πολλές φορές αναζήτησα τη βοήθεια του Θεού καταφεύγοντας στην ιερά μονή Βατοπεδίου, αλλά και από εκεί... καμία απάντηση.
Είστε η τελευταία μου ελπίδα, πριν μου παρει το μαγαζί ο Γιωργάκης και το κάνει Mac Donald's.
Σας παρακαλώ πολύ κύριε Μποτρίνι μου ελάτε να δείτε και το δικό μου εστιατόριο που το έχω καταντήσει καπηλειό. Δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω και πολλά γιατί μου τρώει πολύ ώρα και η νέα μου ανακάλυψη το WII αλλά ελάτε εσείς και θα τα βρούμε! Όταν με το καλό έρθετε, θα με βρείτε στο υπόγειο, κάτω από το Ταμείο.
Με εναγώνια αναμονή
Ο εστιάτορας
κ. Κώστας

1 σχόλιο: