Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

ΓΛΥΚΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ...ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ!!!!


Χαζολογώντας αυτή τη γλυκια χειμωνιάτικη ημέρα (οποίος λυρισμός!!!) στις διάφορες ενημερωτικές ιστοσελίδες, διάφορα τεκταινόμενα τράβηξαν το...ενδιαφέρον μου. Και επειδή είμαι πολύ δοτικός άνθρωπος, θα τα μοιραστώ μαζί σας. Μην μείνουν μέσα μου, τα απωθήσω και μου βγει καμιά νεύρωση...αυτή μου έλειπε!

ΔΕΞΙΩΣΗ ΣΤΟ ΛΕΥΚΟ ΟΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΟΓΟΥΪΝ: και εδώ ...τίποτα, έρχονται και φεύγουν τα κούλουμα στεγνά και θεόξερα, αντί να ανοίξει το Μαξίμου τα πορτόπαράθυρά του να φανεί όλο το μασκαραλίκι, να ρέει η ταραμοσαλάτα και το τουρσί! Μπράβο ρε Μπαρακ είσαι πολύ τζιμάνι αγόρι. Μετά την Λόπεζ και τη λατινική μουσική, τα καρναβάλια. Άντε και την άλλη φορά που θα δείξεις το κοινωνικό πρόσωπο στην land of freedom (και ο Θεός να την κάνει...) να σου θυμίσω τη συμπαθη κοινωνική ομάδα των τσατσάδων με ικανότητες management, τις εγχειρισμένες, τα τιμημένα go-go boys και τον ELton John με το αγόρι του (...κουμουνιστής ο Ελτον????)

ΣΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ Ο ΜΠΙΛ ΚΛΙΝΤΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΛΜΑΤΟΣ ΤΟΥ: Συγνώμη, είμαστε ...κο-σσοβαροί, ή να μπήξω τις φωνές η σοπράνα;;;;

Η JESSICA SIMPSON ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΞΥΠΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ: Λυπάμαι που θα σε λυπήσω αγαπημένη Jessica αλλά αν δεν αλλάξεις χώρα, χλωμή σε βλέπω. Που θα βρεις καλή μου έξυπνο άνθρωπο στη χώρα που έβγαλε δυό φορές πρόεδρο τον άνθρωπο που ο δείκτης νοημοσύνης του άγγιζε με ...βίσμα το 85; Που θα βρει γλυκιά μου έξυπνο άνθρωπο στη χώρα που το 45% του πληθυσμού της αγνοεί που βρισκονται τα μέρη που πολεμούν οι ....ειρηνευτικές της αποστολές; Και εγώ θέλω το Χιου Γκράντ, αλλά δεν καρφώνομαι!

ΑΝΑΚΡΙΤΡΙΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΤΟ ΖΑΚ ΣΙΡΑΚ ΓΙΑ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ: Άραγε θα με αξιώσει ο Θεός να το ζήσω αυτό και εγώ; Θα ζω μέχρι τη στιγμή που άναυδο το ελληνικό έθνος θα παρακολουθεί την παραπομπή πολιτικού προσώπου για υπεξαίρεση? Αλλά είναι και αυτοί οι Γάλλοι βρε πάιδί μου πολύ περίεργοι τύποι, τους τρώει ο απαυτός τους για φασαρία. Ενω εμεις φιλήσυχοι και φιλειρηνικοί δεν επιτρέπουμε τέτοιου είδους...κατινιές, και με απλό τρόπο αποφασίζουμε να ακολουθήσουμε τον εβραϊκό νόμο: αφού μου έφαγες λεφτά, θα σου φάω και εγω! Μόνο που θα ήθελα να επισημάνω στους καλούς φιλούς που ακολουθούν την οδό των... εκλεκτών του Θεού, ότι τα ποσά συνήθως είναι άνισα: σαν να μου κλεβουν το μονόπετρο και εγώ να τους κλέβω μια σωβρακοφανέλλα!

LADY GAGA: Η ΜΟΔΑ ΜΟΥ ΕΣΩΣΕ ΡΗ ΖΩΗ: Κύρα Gaga μου, ίσα που προλαβαίνεις το πάρτυ του Μπάρακ. Πάρε ραδιοταξί και γραμμη για το Λευκό Οίκο. Με τέτοιο ντύσιμο είσαι σε διαρκή cheat or treat κατάσταση. Αντε και μην ξεχάσεις το δικό μας πατρινό καρναβάλι!!!!

ΟΙ ¨ΠΥΡΗΝΕΣ" ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ: Ως γνωστό είμαστε όλοι κατά τέτοιων ειδεχθων πράξεων τις οποίες καταδικάζουμε απερίφραστα,γιατί κλονίζουν το οικοδόμημα της δημοκρατίας κλπ κλπ. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ρωτησω τους ΠΥΡΗΝΕΣ: το σπίτι της Γιαννάκου (????) στα Κάτω Πατήσια (!!!!)????. Μια βόλτα ρε παλληκάρια σε Εκάλες και Πολιτείες και δεν θα ξέρετε που να πρωτοβαρέσετε. Αλλα εκεί δεν σας εχω δει να κινείστε? Δεν υπονοώ τίποτα, απλά σκεφτομαι ...μεγαλοφώνως! Εκτός αν την περιοχή αυτή την έχουν αναλάβει άλλοι σύντροφοι... ΤΑ ΝΕΤΡΟΝΙΑ!

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΤΟΝ ΑΛΜΟΥΝΙΑ: "Αγάπη, μου εδώ και 8 χρόνια προσπαθώ να σου μιλήσω για τα ειλικρινή και βαθιά (νερα;;;)συναισθήματα που τρέφω για σένα. Δεν θα σου κρυφτώ, είμαι φτωχός και πένης (penis)θα κάνω όμως ό,τι μπορώ για να ξανακερδίσω την αγάπη σου. Ο άλλος, ο ακατανόμαστος, σε ενέπαιξε σου είπε ότι την έχει 5εκ , ενω την έχει ...12 και βάλε. Έφαγε τα λεφτά που του έστελνες και τωρα τα γλεντάει με άλλους. Σε παρακαλω μην χάσεις την εμπιστοσύνη σου σε μένα, γιατί θα φαρμακωθώ. Σε βεβαιώνω ότι μέχρι το 2010 θα την έχω 3εκ., ακόμα και αν χρειαστεί να τσακωθώ με φίλους και συγγενείς. Δικός σου το ....Παπάκι σου"

ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΩΝ U2 ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΣΤΙΣ 5 /11: Λόγω , λέει,της επετείου από την πτώση του τείχους του Βερολίνου οι U2 θα δώσουν συναυλία με ελέυθερη προσέλευση. Ρε, παλληκάρια και εμείς στις 17/11 εορτάζουμε την πτώση της δικατορίας,δεν βλέπω όμως να προβαίνετε σε παρόμοιες ενέργειες? Αν έρθετε την επέτειο του σεισμού του '99 που έπεσε η Ricomex και ο Fourlis...μετράει?????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου